2017. február 18., szombat

Csokiszuflé

Csokiszuflé













6 szuflés csészéhez való hozzávalók


Minimum 60% os étcsokoládét 140 g, 120 g vajjal vízgőz felett felolvasztunk, félretesszük majd amíg hűl addig 2 egész tojást és 2 tojássárgáját 4 púpos evőkanál cukorral gépi habverővel habosra verünk. Ha kifehéredett akkor beleontjuk fokozatosan a csokis öntetet és pluszba 4 lapos evőkanál lisztet teszünk meg hozza, jól kikeverjük.
230 fokos sütőbe kivajazott kilisztezett szufle formába 3/4 ig tesszük a masszát. 5 percig sutjuk. (nekem bő 10 perc sütés idő kellett.)

Meggyszósz:

Kimagozott meggyet és a meggy levet felforralom 1-2 kanál cukorral (kóstolni kell) én még megbolondítottam egy kis fahéjjal és szegfőszeggel is, majd ha felforrt besűrítem egy kiskanál étkezési keményítővel, amit előtte egy kevés vízben kikevertem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése