2019. július 19., péntek

Gyümölcs joghurtos torták


Gyümölcs joghurtos torták

Ma délután sorozat gyártás volt... 🤣🤣🤣Szülinaposaim...Edina, Alexandra, Daniel, Daniele, 🥂🎂

Barackos joghurt torta, és egy kilóg a sorból az meggyes... ;)



Recept

kakaós piskóta lap

Előző tortáimnál leírtak alapján

Joghurt krém

Hozzávalók:


1/5 liter joghurt
2-3 evőkanál porcukor
2 csomag vaníliás cukor
2 dkg porzselatin most 6 lap zselatint használtam
1 dl víz
4 dl habtejszín
20 dkg gyümölcs

Elkészítés: 

A joghurtot tegyük bele egy tálba, adjuk hozzá a porcukrot és a vaníliás cukrot, majd keverjük össze.

A vizet forraljuk fel, majd vegyük le a tűzről, állandó keverés mellett adjuk hozzá a porzselatint, és addig keverjük, míg teljesen feloldódik a zselatin, és langyosra hűl. Ezután öntsük hozzá a joghurtos keverékhez, majd keverjük alaposan össze.

A tejszínt verjük fel kemény habbá, majd apránként, óvatosan keverjük hozzá a joghurthoz.

A gyümölcsöt alaposan mossuk meg, csepegtessük le, majd ízlés szerint daraboljuk fel. Én kisebb darabokra vágtam. Ezután adjuk hozzá a joghurtos-habos krémhez, és szintén óvatosan forgassuk össze.

A tortaformában lévő piskótára egyenletesen öntsük rá a krémet, majd helyezzük rá a másik tésztalapot. Tenyérrel egy kicsit nyomkodjuk le, majd tegyük be a hűtőbe pár órára, hogy a krém teljesen megdermedjen, és az ízek összeérjenek. Én előző nap megcsináltam, majd a hűtőben pihent tálalásig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése