2017. május 15., hétfő

Képviselőfánk / Windbeutel

Képviselőfánk/ Windbeutel




Már nagyon sok képviselőfánkot sütöttem, de valahogy mindig találtam hibát benne. Most úgy érzem, hogy megtaláltam számomra a legtökéletesebbet.

Ebből az adagból 40 db szép nagy fánkocska sikerült. A fotón látni a méreteket, nyers és kész állapotban. :) Elégedett vagyok. 

Recept 

A tésztához:
3,0 dl víz
30 dkg vaj
csipet só
50 dkg liszt
12 tojás
1 sütőpor 
pici szódabikarbóna

Elkészítése:

A vizet, a vajat és a sót egy edénybe tesszük és összeforraljuk. Belekeverjük a lisztet, jól eldolgozzuk, majd félre tesszük hűlni.

Ha már langyos a tészta, akkor egyesével hozzákeverjük a tojásokat robotgép segítéségével. Minden egyes tojást jól eldolgozunk a masszába.

Ha elkészült nyomózsákba tesszük és zsírpapírra kis halmokat nyomunk, majd 200 fokos sütőben megsütjük. Nekem 40 db lett

A sütő ajtaját nem szabad kinyitni amíg sül a tésztánk, mert összeesik. Ez nálam 20-30 perc volt. Persze függ a fánkok méretétől is a sütési idő.

Töltelék ízlés szerint 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése