2019. június 24., hétfő

Kakaós piskóta-fehér csoki mascarpone krémmel



Kakaós piskóta-fehér csoki mascarpone krémmel











kakaós piskóta. 
6 egész tojást 6 ek cukorral habosra verjük, majd 5 ek lisztet, 1 ek kakaót, pici sütőport adunk hozzá. Ma a tojásokat nem választottam szép, hanem a cukorral jól kihabosítottam az egész tojásokat és hozzá adtam a megszitált lisztes kakaó, sütőpor keveréket és óvatosan beleforgattam a tojás habba. Majd formába öntöttem aminek csak az alján volt sütőpapír, a masszát kissé felhúztam a torta karimára, hogy jobban fel tudjon kapaszkodni a piskóta ezáltal szebb lesz a teteje. 175 fokon sütjük tűpróbáig. 

Fehér csoki-mascarpone krém

40 dkg fehér csokit kicsit felolvasztom vízgőz felett
6 dl tejszínt felmelegítem, nem forralom és a csokira öntöm
kicsit várok majd elkeverem, ha kihűlt felhabosítom. A 50 dkg mascarponét kikeverem és apránként hozzá adom a csokis tejszínt. A lapokat vékonyan megkentem citrom lekvárral, ami nagyon kellemes pikáns ízt ad a tortának. Megtöltöm a torta lapokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése